Controlling działalności marketingowej

1.jpg
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 45,00 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 54,90 zł

45.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 54,90 zł
ilość szt.
Zyskujesz 4 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego znaczenia nabiera prawidłowa organizacja marketingu wspomagana odpowiednimi narzędziami controllingu. Zadanie to ułatwia zaproponowana w książce koncepcja połączenia obu odrębnych obszarów wiedzy: marketingu i controllingu. Stworzony w ten sposób instrument -- controlling działalności marketingowej -- pozwala na zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa przez zastosowanie odpowiednich narzędzi controllingu. Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: - działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, rolą interesariuszy i wyeksponowaniem najważniejszych instrumentów marketingowych; - filozofię controllingowego zarządzania marketingiem na tle całego systemu controllingu przedsiębiorstwa oraz profil controllera marketingowego; - bazę informacyjną controllingu działalności marketingowej; - instrumenty controllingu działalności marketingowej. Książkę można odbierać zarówno w kategoriach aplikacyjnych, jak i poznawczych. Z jednej strony zawiera walory poradnika dla praktyków gospodarczych i kadry kierowniczej przedsiębiorstw wspartego wieloma przykładami, z drugiej -- stanowi cenną pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków ekonomicznych, a przede wszystkim zarządzania, finansów i rachunkowości, marketingu i controllingu.

 

Spis treści:

 

Wstęp

 

1. Działalność marketingowa przedsiębiorstwa
Działalność marketingowa
Marketing a interesariusze przedsiębiorstwa
Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
Strategiczne zarządzanie marketingiem
Narzędzia marketingu

 

2. Controlling działalności marketingowej
w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ośrodki odpowiedzialności za marketing
Stanowisko controllera marketingowego
Wąskie gardła w controllingu działalności marketingowej
Controlling a audyt marketingu

 

3. Baza informacyjna controllingu działalności marketingowej .
System informacji marketingowej
Sprawozdawczość jako baza informacyjna controllingu działalności marketingowej
Ewidencja księgowa jako źródło informacji dla controllingu
działalności marketingowej

 

4. Instrumenty controllingu działalności marketingowej
Budżetowanie kosztów działalności marketingowej
Budżetowanie kapitałowe w controllingu działalności marketingowej
Analiza SWOT w controllingu działalności marketingowej
Analiza ABC w controllingu działalności marketingowej
Klasyfikacja XYZ w controllingu działalności marketingowej
Analiza portfela produktów oraz ich cyklu życia
Analiza portfelowa interesariuszy w controllingu działalności marketingowej
Wskaźniki działalności marketingowej
Strategiczna karta wyników oraz karta wyników kapitału relacyjnego
Analiza sektora
Bibliografia

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl