Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Dla nowych Klientów 5% rabatu - na hasło: Newsletter

                  

Promocja tygodnia
Statystyka od podstaw
Statystyka od podstaw
64,90 zł 40,00 zł
szt.
Dzieje języka artystycznego w Polsce
Dzieje języka artystycznego w Polsce
20,00 zł 15,00 zł
szt.
Doskonałe zebranie
Doskonałe zebranie
15,00 zł 10,00 zł
szt.
Statystyka społeczna
Statystyka społeczna
64,90 zł 53,00 zł
szt.
Statystyka dla studiów licencjackich
Statystyka dla studiów licencjackich
45,00 zł 35,00 zł
szt.
Dojrzałość organizacji zarządzanej jakościowo
Dojrzałość organizacji zarządzanej jakościowo
54,90 zł 46,00 zł
szt.
Benchmarking
Benchmarking
20,00 zł 15,00 zł
szt.
Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
49,90 zł 43,90 zł
szt.

Corporate Design Czyli jak sprawić, by estetyka pracowała na sukces firmy

1.jpg
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 19,90 zł 29,00 zł 19.90
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 1 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Tworzenie Corporate Identity (Całkowitej Identyfikacji Firmy), a zwłaszcza corporate design - jej podstawa - to działanie marketingowe w Polsce mało znane zarówno w praktyce jak i w teorii. Corporate Design ma szczególny sens zwłaszcza teraz, kiedy konkurencja rynkowa zaczyna przybierać coraz bardziej wyrafinowane formy. O dużej wartości samej pracy zdecydowało konsekwentne połączenie aż pięciu perspektyw: psychologicznej, artystycznej, estetycznej, prawnej, marketingowej.W książce na każdym kroku znajdujemy wiele materiału ilustracyjnego i trzeba zaznaczyć, że jest on szczególny. Autorka nie poszła po najmniejszej linii oporu, jaką byłoby wykorzystanie materiałów zachodnich koncernów. Przyjęła postawę przeciwną. Skoncentrowała się na prezentacji logotypów oraz innych form corporate design stworzonych przez rodzimych twórców.Dzięki tej decyzji praca jest nie tylko ciekawsza, ale również pomaga przekroczyć pewną barierę psychologiczną. Okazuje się mianowicie, że przeciętna polska firma u polskiego artysty może zamówić na przykład logotyp, którego nie powstydziłaby się renomowana firma zachodnia, kupująca tego rodzaju usługi w koncernie 3M za setki milionów dolarów. Autorka nie ukrywa swoich fascynacji, co z kolei ma silny wpływ na wyobraźnię odbiorcy. W różnych częściach książki znajdujemy równocześnie sporo praktycznych uwag, co z kolei wprowadza do komunikacji z czytelnikiem bardzo pożądany w tym przypadku ton poradnikowy.
 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl