SPIS TREŚCI
Wstęp
Rozdział 1: System dystrybucji przedsiębiorstwa
1.1. Istota, rola i zadania systemu dystrybucji
1.2. Czynniki kształtujące system dystrybucji przedsiębiorstwa
1.2.1. Nabywcy — rynek docelowy
1.2.2. Zdolność do budowania relacji
1.2.3. Cechy produktu
1.2.4. Potencjał przedsiębiorstwa w zakresie zasobów
1.2.5. Elementy otoczenia rynkowego
Rozdział 2: Marketingowo-logistyczne ujęcie systemu dystrybucji
2.1. Przesłanki marketingowo-logistycznej orientacji przedsiębiorstwa
2.2. Miejsce dystrybucji w marketingowo-logistycznej koncepcji działalności przedsiębiorstw
2.2.1. Dystrybucja jako instrument marketingu
2.2.2. Dystrybucja jako podsystem logistyczny
Rozdział 3: Metodyka oceny efektywności sytemu dystrybucji
3.1. Efektywność w procesie gospodarowania
3.2. Założenia oceny efektywności systemu dystrybucji
Rozdział 4: Kryteria oceny efektywności systemu dystrybucji
4.1. Finansowe kryteria oceny efektywności systemu dystrybucji
4.1.1. Przychody ze sprzedaży wyrobów i usług
4.1.2. Koszty własne
4.2. Marketingowe kryteria oceny efektywności systemu dystrybucji
4.3. Logistyczne kryteria oceny efektywności systemu dystrybucji
4.3.1. Koszty
4.3.2. Jakość
4.3.3. Czas
Rozdział 5: Narzędzia oceny efektywności systemu dystrybucji
5.1. Narzędzia finansowej oceny efektywności systemu dystrybucji
5.1.1. Analiza finansowa wybranych elementów majątku obrotowego charakteryzujących politykę handlową przedsiębiorstwa
5.1.2. Zastosowanie wybranych elementów analizy wskaźnikowej w ocenie efektywności systemu dystrybucji
5.1.3. Wielowymiarowe narzędzia finansowej oceny efektywności systemu dystrybucji
5.2. Narzędzia marketingowej oceny efektywności systemu dystrybucji
5.2.1. Metody porównawcze oceny efektywności kanałów dystrybucji
5.2.2. Ocena efektywności systemu dystrybucji w aspekcie ponoszonych kosztów marketingowych
5.2.3. Ocena efektywności systemu dystrybucji za pomocą badania relacji między głównymi kategoriami finansowo-marketingowymi
5.2.4. Ocena marketingowej efektywności działań prowadzonych w ramach systemu dystrybucji z perspektywy klienta
5.3. Narzędzia logistycznej oceny efektywności systemu dystrybucji
5.3.1. Wskaźniki efektywności podsystemu logistyki dystrybucji
5.3.2. Wskaźniki efektywności łańcucha logistycznego
5.3.3. Efektywność kosztów logistycznych
5.3.4. Obsługa klienta
Zakończenie
Bibliografia