Efektywność systemu dystrybucji

1.jpg
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 49,90 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 54,90 zł

49.90
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 54,90 zł
ilość szt.
Zyskujesz 4 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Logistyka nabiera coraz większego znaczenia, co łatwo zauważyć, obserwując szybki rozwój globalnych sieci gospodarczych. W większości są to wielowymiarowe sieci dostaw. Nasilająca się konkurencja sprawia, że sieci te muszą być coraz efektywniejsze.
 
Autorzy,  Marzena FrankowskaMariusz Jedliński, całościowo przedstawili procesy biznesowe, zachodzące w sferze dystrybucji fizycznej. Główna uwaga została skupiona na: istocie systemu dystrybucji przedsiębiorstwa, systemie dystrybucji w ujęciu marketingowo-logistycznym, metodyce oceny efektywności dystrybucji i kryteriach takiej oceny oraz charakterystyce narzędzi oceny efektywności systemu dystrybucji.
 
Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, logistyki, ekonomii, a także osób profesjonalnie zajmujących się logistyką w firmach, menedżerów i przedsiębiorców.

 

SPIS TREŚCI

 
Wstęp
 

Rozdział 1: System dystrybucji przedsiębiorstwa
1.1. Istota, rola i zadania systemu dystrybucji
1.2. Czynniki kształtujące system dystrybucji przedsiębiorstwa
1.2.1. Nabywcy — rynek docelowy
1.2.2. Zdolność do budowania relacji
1.2.3. Cechy produktu
1.2.4. Potencjał przedsiębiorstwa w zakresie zasobów
1.2.5. Elementy otoczenia rynkowego

 
Rozdział 2: Marketingowo-logistyczne ujęcie systemu dystrybucji
2.1. Przesłanki marketingowo-logistycznej orientacji przedsiębiorstwa
2.2. Miejsce dystrybucji w marketingowo-logistycznej koncepcji działalności przedsiębiorstw
2.2.1. Dystrybucja jako instrument marketingu
2.2.2. Dystrybucja jako podsystem logistyczny

 
Rozdział 3: Metodyka oceny efektywności sytemu dystrybucji
3.1. Efektywność w procesie gospodarowania
3.2. Założenia oceny efektywności systemu dystrybucji

 
Rozdział 4: Kryteria oceny efektywności systemu dystrybucji
4.1. Finansowe kryteria oceny efektywności systemu dystrybucji
4.1.1. Przychody ze sprzedaży wyrobów i usług
4.1.2. Koszty własne
4.2. Marketingowe kryteria oceny efektywności systemu dystrybucji
4.3. Logistyczne kryteria oceny efektywności systemu dystrybucji
4.3.1. Koszty
4.3.2. Jakość
4.3.3. Czas

 
Rozdział 5: Narzędzia oceny efektywności systemu dystrybucji
5.1. Narzędzia finansowej oceny efektywności systemu dystrybucji
5.1.1. Analiza finansowa wybranych elementów majątku obrotowego charakteryzujących politykę handlową przedsiębiorstwa
5.1.2. Zastosowanie wybranych elementów analizy wskaźnikowej w ocenie efektywności systemu dystrybucji
5.1.3. Wielowymiarowe narzędzia finansowej oceny efektywności systemu dystrybucji
5.2. Narzędzia marketingowej oceny efektywności systemu dystrybucji
5.2.1. Metody porównawcze oceny efektywności kanałów dystrybucji
5.2.2. Ocena efektywności systemu dystrybucji w aspekcie ponoszonych kosztów marketingowych
5.2.3. Ocena efektywności systemu dystrybucji za pomocą badania relacji między głównymi kategoriami finansowo-marketingowymi
5.2.4. Ocena marketingowej efektywności działań prowadzonych w ramach systemu dystrybucji z perspektywy klienta
5.3. Narzędzia logistycznej oceny efektywności systemu dystrybucji
5.3.1. Wskaźniki efektywności podsystemu logistyki dystrybucji
5.3.2. Wskaźniki efektywności łańcucha logistycznego
5.3.3. Efektywność kosztów logistycznych
5.3.4. Obsługa klienta

 
Zakończenie
 

Bibliografia

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl