Strategiczne zarządzanie tożsamością firmy i jej marką stanowi integralną część ogólnego zarządzania, marketingu strategicznego oraz zarządzania markami. Atrakcyjna i trwała tożsamość powstaje jako pochodna wspólnych działań: konsultantów w dziedzinie zarządzania strategicznego i tożsamości, kierowników ds. marketingu i kreowania wizerunku firmy, projektantów wyglądu produktów i grafiki, agencji reklamowych i agencji zajmujących się zagadnienieniami public relations, firm parających się projektami architektonicznymi i wystrojem wnętrz oraz wielu innych jednostek odpowiedzialnych za zarządzanie i kreatywność. Wynikiem ich działań jest estetyka organizacji i jej marki, np. atrakcyjne wizualnie czy działające na inne zmysły cechy i symbole, które reprezentują daną organizację jako łatwo rozpoznawalny składnik jej marki i które dostarczają klientom olśniewających doświadczeń sensorycznych. Niestety, aż do tej pory wszystkie te dziedziny nie były dokładnie przedstawione w literaturze poświęconej zagadnieniom marketingu i zarządzania. Ta książka jest pierwszą pracą, która oferuje Czytelnikowi wyczerpujące omówienie zagadnienia pod kątem strategicznym, przedstawia problematykę tożsamości organizacji i jej marki w kontekście estetyki i zawiera liczne porady obejmujące różnorodne dziedziny: towary opakowane, towary przemysłowe, towary technologiczne i usługi, sprzedaż detaliczną, sprzedaż nierentowną i wiele innych.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.