Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Dla nowych Klientów 5% rabatu - na hasło: Newsletter

                  

Promocja tygodnia
Doskonałe zebranie
Doskonałe zebranie
15,00 zł 10,00 zł
szt.
Dzieje języka artystycznego w Polsce
Dzieje języka artystycznego w Polsce
20,00 zł 15,00 zł
szt.
Dojrzałość organizacji zarządzanej jakościowo
Dojrzałość organizacji zarządzanej jakościowo
54,90 zł 46,00 zł
szt.
Benchmarking
Benchmarking
20,00 zł 15,00 zł
szt.
Statystyka od podstaw
Statystyka od podstaw
64,90 zł 40,00 zł
szt.
Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
49,90 zł 43,90 zł
szt.
Statystyka społeczna
Statystyka społeczna
64,90 zł 53,00 zł
szt.
Statystyka dla studiów licencjackich
Statystyka dla studiów licencjackich
45,00 zł 35,00 zł
szt.

Kanały marketingowe

Kanały marketingowe, Stern Louis W., El Ansary Adel I., Coughlan Anne T., Arik.pl Księgarnia Akademicka
  • promocja
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 35,00 zł 49,00 zł 35.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Książka dotyczy zarzdzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczajco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym.Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujcych organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W procesie tym chodzi nie tylko o zaspokojenie popytu konsumentów na produkty i usługi dostarczane w odpowiednim miejscu, czasie, odpowiedniej iloci, jakoci i po odpowiedniej cenie, ale także o stymulowanie tego popytu poprzez działania promocyjne członków kanału (producentów, hurtowników, detalistów i innych poredników handlowych).W zarzdzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednoczenie na efektywnoć działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.
Książka podzielona jest na pięć części. Część I przedstawia główne pojęcia teoretyczne związane ze strukturą i działaniem kanałów marketingowych. Pojęcia te służą do wyjaśnienia, dlaczego powstały wyspecjalizowane agencje i instytucje pomagające w udostępnianiu towarów i usług konsumentom przemysłowym, instytucjonalnym i gospodarstwom domowym. Pośród ważniejszych pojęć przedstawionych w rozdziale 1 znajdują się pojęcia „użyteczności' (poziomu usług, cech obsługi) oraz „przepływów' marketingowych, których będziemy często używać w pozostałych częściach książki. Część II opisuje niektóre główne instytucje i agencje, z których składają się kanały marketingowe - detalistów, hurtowników oraz agencje biorące udział w działaniach logistycznych, jak np. zwykli przewoźnicy, publiczne i prywatne firmy magazynujące i centra dystrybucyjne. Część ta przedstawia w zarysie strukturę, zarządzanie i wymagania dotyczące efektywności organizacji detalistów (rozdział 2), hurtowników (rozdział 3) oraz organizacji logistycznych (rozdział 4). Opierając się na podstawach opisanych w rozdziałach 1 i 2, część III koncentruje się na tym, w jaki sposób kierownictwo powinno projektować, planować i organizować kanały marketingowe. Ta część składa się z dwóch rozdziałów. Rozdział 5 przedstawia wielostopniowy proces projektowania zorientowanych na klienta systemów dystrybucji, w których główny nacisk jest położony na zapewnienie satysfakcji klientowi. Rozdział 6 pokazuje, jak można zorganizować różne systemy dystrybucji, np. systemy franchisingowe (franszyzowe) czy grupy dobrowolnie zrzeszających się detalistów. Zajmuje się także problemem „wykonywać samodzielnie czy kupować' - czy np. dokonać „twardej' integracji pionowej (poprzez zakup firm wchodzących w skład kanału), czy też „miękkiej' integracji pionowej (poprzez zarządzanie relacjami w kanale). Część IV, składająca się z czterech rozdziałów, koncentruje się na „ciągłym' zarządzaniu kanałem. Rozdział 7 pokazuje, jak w celu zarządzania kanałem można w sposób kreatywny i pozytywny używać władzy. Zajmuje się także konfliktami, które pojawiają się w kanale, oraz strategiami opanowywania tych konfliktów, dzięki którym można zapobiec zniszczeniu potencjalnie efektywnych systemów kanałowych. Rozdział ten zajmuje się zagadnieniami związanymi z przywództwem w kanale oraz stymulowaniem uczestników kanału poprzez odpowiednie mechanizmy motywacyjne. Rozdział 8 traktuje o wielu strategiach zarządzania kanałem, które można wdrażać w celu pobudzania określonych zachowań jego uczestników, oraz o badaniu zgodności tych strategii z amerykańskim prawem antytrustowym. Omówiono także racjonalne przesłanki stosowania tych strategii oraz wskazano sytuacje, w których mogą one być negatywnie ocenione przez urzędy antytrustowe oraz sądy federalne. Rozdział 9 przedstawia środki, których używają uczestnicy kanału, aby zebrać i przesłać dane, wiadomości i wiedzę. Szczególną uwagę poświęca się nowym technologiom używanym do zbudowania efektywnych systemów informacyjnych i komunikacyjnych dla całego kanału. Rozdział 10 podaje różne sposoby oceny wydajności poszczególnych uczestników oraz całego systemu kanału. Część V opisuje zarządzanie kanałem na arenie międzynarodowej. Rozdział 11 dotyczy kwestii związanych ze strukturą kanału oraz jego zarządzaniem w otoczeniu międzynarodowym. Zastosowano tu wiadomości z poprzednich rozdziałów w kontekście związków między krajem a zagranicą. Szczególną uwagę zwraca się na zagadnienia dotyczące struktury, zarządzania oraz efektywności w relacjach kraj-zagranica, a także wpływające na nie czynniki otoczenia. Wydanie piąte w jeszcze większym stopniu niż poprzednie koncentruje się na zagadnieniach dotyczących projektowania i strategii. Zarządzanie kanałem przedstawione jest jako zastosowanie strategii zarządczych w celu osiągnięcia wysoce efektywnych relacji w kanale. Ogólny schemat takiego podejścia przedstawiony jest w rozdziale 1. Zapewnia on możliwość przyjęcia różnych punktów widzenia i zastosowania różnych ujęć w trakcie prowadzenia wykładów na temat kanałów marketingowych. Alternatywnymi punktami wyjścia mogą być przy tym: otoczenie, strategia, wydajność lub zarządzanie kanałem. Jakość usług, zarządzanie jakością, marketing relacji oraz partnerskie układy między dostawcami i sprzedawcami to dziedziny, na które będą kładły główny nacisk zarówno organizacje komercyjne, jak i organizacje nienastawione na zysk. System odniesienia w postaci zarządzania kanałem oferuje wyjątkową okazję do osiągnięcia tych celów, prowadząc tym samym do osiągnięcia trwałej przewagi konkurencyjnej. W stosunku do wydania czwartego pojawiły się następujące zmiany. Rozdział 1 zawiera nowy dodatek wymieniający ponad 50 różnych form dystrybucji. Rozdziały 2 (detal), 3 (hurt) i 4 (logistyka) zostały uaktualnione i „wygładzone'. Proces projektowania kanału (rozdział 5) został poprawiony i rozszerzony. Rozdziały 6 i 7 z wydania czwartego zamieniły się miejscami w wydaniu piątym, co umożliwiło logiczny ciąg rozumowania. Nowy rozdział 6 zawiera szczegółową dyskusję na temat zewnętrznych źródeł pozyskiwania usług oraz innych sposobów organizowania zasobów kanału. Zawartość rozdziału 8 (aspekty prawne) została całkowicie przerobiona i przetworzona w rozdział dotyczący strategii kanału. Omówiono prawne konsekwencje strategicznych decyzji uczestników kanału. Główny nacisk kładzie się przy tym na decyzje strategiczne, a nie na zagadnienia prawne. Rozdział 9 w edycji czwartej (zarządzanie kanałem przez jego uczestników) został w wydaniu piątym pominięty. Ważne zawarte w nim zagadnienia zostały przesunięte do dwóch poprzednich rozdziałów, a w szczególności do rozdziału 7 (zarządzanie kanałem). Rozdział 9 (systemy informacyjne a zarządzanie kanałem) czyli rozdział 10 w czwartej edycji - został w całości napisany od nowa w celu lepszego przedstawienia wpływu, jaki technologia informatyczna wywarła na przepływy, strukturę, zarządzanie i wydajność kanału. Rozdział 10 (wydajność) czyli rozdział 11 w wydaniu czwartym - został poprawiony i uaktualniony ze szczególnym uwzględnieniem systemu ewidencji kosztów według rodzajów działalności. Wreszcie rozdział 11 (relacje międzynarodowe) - rozdział 12 w czwartej edycji - został uaktualniony i poprawiony w celu odzwierciedlenia olbrzymich zmian, które zaszły w otoczeniu międzynarodowym. Rozdział 13 (usługi) został usunięty ze względu na ujęcie w całej książce zagadnień związanych z usługami w kanałach marketingowych; na przykład hurt i detal postrzegane są obecnie jako główne sektory usługowe gospodarki. Temat ten jest przedmiotem rozważań w rozdziałach 2 i 3, a przykłady usług zostały podane w niemal wszystkich rozdziałach.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl