Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych

Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych, O'Sullivan Tim, Hartley John, Saunders Danny, Montgomery Martin, Fiske John, Arik.pl Księgarnia Akademicka
  • promocja
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 39,00 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 49,00 zł

39.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd..). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: 'propaganda', 'globalizacja', 'cybernetyka', a nawet 'styl', 'pogłoska' czy 'zdrowy rozsądek'. Przy każdym terminie wskazują kontekst jego występowania, twórcę (jeśli taki istnieje) oraz wiele odniesień do literatury przedmiotu. 'Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych' przeznaczone są nie tylko dla amatorów humanistyki - chcących pogłębić swoją wiedzę - ale i znawców tematu, pragnących zapoznać się z aktualnym dorobkiem, a także stanowiskiem innych naukowców. Warto je mieć na swojej półce.

 

SPIS TREŚCI

1. Wstęp do wydania drugiego
2. Wprowadzenie
3. Pojęcia
4. Bibliografia

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl