Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Dla nowych Klientów 5% rabatu - na hasło: Newsletter

                  

Promocja tygodnia
Dzieje języka artystycznego w Polsce
Dzieje języka artystycznego w Polsce
20,00 zł 15,00 zł
szt.
Statystyka dla studiów licencjackich
Statystyka dla studiów licencjackich
45,00 zł 35,00 zł
szt.
Statystyka od podstaw
Statystyka od podstaw
64,90 zł 40,00 zł
szt.
Dojrzałość organizacji zarządzanej jakościowo
Dojrzałość organizacji zarządzanej jakościowo
54,90 zł 46,00 zł
szt.
Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
49,90 zł 43,90 zł
szt.
Doskonałe zebranie
Doskonałe zebranie
15,00 zł 10,00 zł
szt.
Statystyka społeczna
Statystyka społeczna
64,90 zł 53,00 zł
szt.
Benchmarking
Benchmarking
20,00 zł 15,00 zł
szt.

Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi Podstawy - Metody - Techniki - Przykłady

Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi Podstawy - Metody - Techniki - Przykłady, Anna Jarmuła,
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 33,00 zł 39,90 zł 33.00
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Już same słowa MANIPULACJA czy WYWIERANIE WPŁYWU powodują negatywne skojarzenia. Najbardziej prymitywną formą manipulacji jest kłamstwo, jednak ludzie dojrzali, mając do dyspozycji cały arsenał lepszych manipulacji, rzadko stosują formę zwykłego kłamstwa. Jeżeli w świecie dorosłych spotykamy proste kłamstwo, to najczęściej tylko wtedy, gdy spełnione są dwa podstawowe warunki <> kłamstwa:: brzmi ono prawdopodobnie oraz jest absolutnie niemożliwe do sprawdzenia przez odbiorcę. Autorka Anna Jarmuła w książce Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi, w prosty sposób stara się przybliżyć Czytelnikowi dzisiejszą wiedzę badaczy tego tematu. Książka bogata jest w opis technik, metod i przykładów na to, co powinniśmy wiedzieć, by przetrwać na froncie wpływu społecznego, uwikłani w próbę manipulacji naszą osobą czy też naszymi działaniami. W książce zawarta jest odpowiedź na pytanie jaki wpływ na nasze decyzje, postawę, sukces czy porażkę ma partycypacja w naszych zachowaniach osób trzecich.

 

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział 1. Wywieranie wpływu na ludzi
Wywieranie wpływu a manipulacja
Mechanizmy wywierania wpływu - sześć technik Cialdiniego
I jeszcze więcej technik
Specyfika wywierania wpływu w miłości
Przypisy

Rozdział 2.Autoprezentacja jako metoda wywierania wpływu na ludzi
Motywy autoprezentacji
Strategie autoprezentacji
Przypisy

Rozdział 3.Perswazja
Drogi perswazji
Teoria a rzeczywistość
Jak zwiększyć skuteczność perswazji?
Perswazja eksperymentalna, czyli o 'praniu mózgu'
Perswazja tajemnicza, czyli o hipnozie
Perswazja nieświadoma, czyli o komunikatach podprogowych
Przypisy

Rozdział 4.Specyfika wywierania wpływu w biznesie
Najczęstsze techniki wpływu
Taktyki oddolne
Negocjacje
Manipulacja a motywacja
Autoprezentacja w procesie rekrutacji
Przypisy

Rozdział 5. Obrona przed wpływem innych
Propozycje Cialdiniego
Asertywność
Przerwanie automatyzmów
Obrona przed manipulacją- mechanizmy naturalne
Obrona przed manipulacją-techniki
Przypisy

Bibliografia
Źródła literackie
Źródła filmowe
Źródła internetowe

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl