Mass media

Mass media, Sorlin Pierre, Arik.pl Księgarnia Akademicka
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 25,00 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 29,90 zł

25.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 29,90 zł
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Autor analizuje cały system informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stulecie. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijają się imperia mediów.

Spis treści:

Podziękowania

Przedmowa do wydania polskiego (dr Bogna Bartosz)

Od Wydawcy

Wstęp

ROZDZIAŁ 1
Odbiorcy i publiczność
Media i ich publiczność
Zastosowanie mediów
Formowanie się publiczności

ROZDZIAŁ 2
Treść
Informacje
Relaks
Konflikt i negocjacje

ROZDZIAŁ 3
Twórcy mediów
Strategie
Sieci
Profesjonaliści
Podsumowanie
Zalecane lektury

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl