Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Dla nowych Klientów 5% rabatu - na hasło: Newsletter

                  

Promocja tygodnia
Dzieje języka artystycznego w Polsce
Dzieje języka artystycznego w Polsce
20,00 zł 15,00 zł
szt.
Statystyka dla studiów licencjackich
Statystyka dla studiów licencjackich
45,00 zł 35,00 zł
szt.
Benchmarking
Benchmarking
20,00 zł 15,00 zł
szt.
Doskonałe zebranie
Doskonałe zebranie
15,00 zł 10,00 zł
szt.
Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
49,90 zł 43,90 zł
szt.
Statystyka od podstaw
Statystyka od podstaw
64,90 zł 40,00 zł
szt.
Statystyka społeczna
Statystyka społeczna
64,90 zł 53,00 zł
szt.
Dojrzałość organizacji zarządzanej jakościowo
Dojrzałość organizacji zarządzanej jakościowo
54,90 zł 46,00 zł
szt.

Dojrzałość organizacji zarządzanej jakościowo

1.jpg
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 46,00 zł 54,90 zł 46.00
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 4 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

We współczesnej gospodarce rośnie znaczenie jakości, coraz częściej uznawanej za jedno ze źródeł przewagi konkurencyjnej. Autor przedstawił: czynniki wpływające na kompleksowe zarządzanie jakością; istotę projakościowego zarządzania; organizację jako system otwarty zorientowany na otoczenie; dojrzałość jakościową organizacji i czynniki na nią wpływające; zależności między projakościowym zarządzaniem poziomem dojrzałości a rozwojem organizacji; praktykę projakościowego zarządzania na podstawie badań empirycznych.

Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych uczelni ekonomicznych oraz obecnych i przyszłych przedsiębiorców i menedżerów. Może być również wykorzystywana przez słuchaczy studiów doktoranckich i podyplomowych z takich dziedzin, jak zarządzanie, towaroznawstwo, ekonomia, logistyka.

Spis treści

Wprowadzenie

1. Organizacja jako system otwarty zorientowany na otoczenie
1.1. Pojęcie systemu
1.2. Systemowe ujęcie organizacji
1.3. Otoczenie organizacji — ogólna charakterystyka
1.4. Powinności organizacji względem grup interesariuszy i ich oczekiwania
1.5. Fundamentalne elementy składowe organizacji
1.5.1. Przywództwo
1.5.2. Polityka i strategia
1.5.3. Struktura organizacyjna
1.5.4. Zarządzanie zasobami
1.5.5. Kultura organizacyjna
1.5.6. Technologia
1.5.7. Sprawność operacyjna
1.5.8. Produkt — efekt końcowy stworzonego systemu

2. Systemowe zarządzanie jakością funkcjonowania organizacji
2.1. Ewolucja systemowego zarządzania jakością
2.2. Próba zdefiniowania pojęcia jakość obiektu
2.3. Podejście jakościowe do zarządzania organizacją
2.4. Istota i zasady projakościowego zarządzania organizacją
2.4.1. Próba zdefiniowania projakościowego zarządzania organizacją
2.4.2. Zasady i zalecenia w projakościowym zarządzaniu organizacją
2.5. Wybrane znormalizowane systemy zarządzania organizacją i ich integracja
2.5.1. System zarządzania jakością
2.5.2. System zarządzania środowiskowego .
2.5.3. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy
2.5.4. System zarządzania bezpieczeństwem informacji
2.5.5. Zintegrowany system zarządzania

3. Rozwój organizacji zarządzanej projakościowo
3.1. Pojęcie rozwoju organizacji
3.2. Projakościowe zarządzanie a zdolność rozwojowa organizacji
3.3. Trwały i zrównoważony rozwój organizacji efektem projakościowego zarządzania
3.3.1. Pojęcie, istota trwałego i zrównoważonego rozwoju organizacji
3.3.2. Funkcje projakościowego zarządzania w procesie kształtowania trwałego i zrównoważonego rozwoju organizacji
3.3.3. Cechy trwałego i zrównoważonego rozwoju organizacji projakościowo zarządzanej
3.4. Społeczna odpowiedzialność organizacji projakościowo zarządzanej

4. Dojrzałość organizacji zarządzanej projakościowo
4.1. Pojęcie i istota dojrzałości organizacji
4.2. Dojrzałość jakościowa organizacji
4.2.1. Dojrzałość zarządczo-organizacyjna
4.2.2. Dojrzałość ekonomiczna
4.2.3. Dojrzałość techniczno-technologiczna
4.2.4. Dojrzałość społeczno-kulturowa
4.2.5. Dojrzałość ekologiczna
4.3. Kluczowe kompetencje dojrzałej jakościowo organizacji
4.3.1. Dojrzałość kapitału ludzkiego — fundament dojrzałości organizacji
4.3.2. Informacja i wiedza a dojrzałość organizacji projakościowo zarządzanej
4.3.3. Kreatywność — przedsiębiorczość — innowacyjność jako wyznaczniki dojrzałości jakościowej organizacji
4.3.4. Dojrzałość procesowa jako wyznacznik dojrzałości jakościowej organizacji
4.4. Poziom dojrzałości jakościowej organizacji

5. Charakterystyka badanej branży
5.1. Branża kruszyw w Polsce
5.2. Funkcjonowanie organizacji wydobywczej
5.3. Kierunki rozwoju obszarów poeksploatacyjnych

6. Dojrzałość jakościowa organizacji i projakościowe zarządzanie w praktyce jej funkcjonowania
6.1. Poziom dojrzałości jakościowej organizacji funkcjonujących w branży kruszyw (badania ankietowe)
6.1.1. Cele organizacji zarządzanej projakościowo
6.1.2. Zasady projakościowego zarządzania organizacją
6.1.3. Instrumenty wykorzystywane w projakościowym zarządzaniu organizacją
6.1.4. Obszary znormalizowanych systemów zarządzania w projakościowym zarządzaniu organizacją
6.1.5. Cechy organizacji zarządzanej projakościowo
6.2. Proces kształtowania dojrzałości organizacji projakościowo zarządzanej
6.3. Dojrzałość jakościowa organizacji — przykład empiryczny
6.3.1. Ogólna charakterystyka badanej organizacji
6.3.2. Zakładowa kontrola produkcji na przykładzie organizacji z branży kruszyw
6.3.3. Samoocena poziomu dojrzałości rozwiązań organizacyjnych warunkujących przestrzeganie zasad projakościowego zarządzania
6.3.4. Samoocena poziomu zorientowania na trwałość i zrównoważenie rozwoju organizacji
6.3.5. Samoocena poziomu współpracy organizacji z otoczeniem, w którym funkcjonuje
6.4. Symptomy doskonałości projakościowego zarządzania organizacją

Podsumowanie

Literatura

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl