Google SketchUp. Ćwiczenia praktyczne

Google-SketchUp-Ćwiczenia-praktyczne.jpg, Aleksandra-Tomaszewska.jpg, Arik-pl-Księgarnia-Akademicka.jpg
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 25,50 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 29,90 zł

25.50
Najniższa cena od wprowadzenia towaru: 25,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Wykorzystaj w praktyce możliwości Google SketchUp!

  • Jak rozpocząć pracę z Google SketchUp?
  • Jak zbudować Twój pierwszy model?
  • Jak wykorzystać narzędzia konstrukcyjne?

Google SketchUp jest narzędziem pozwalającym bez trudu tworzyć trójwymiarowe modele, których możesz używać przy wielu różnych projektach: począwszy od wizualizacji projektu Twojego domu, a skończywszy na prowadzeniu atrakcyjnych lekcji geometrii. Tylko od Twoich potrzeb i wyobraźni zależy, w jakich warunkach i do czego wykorzystasz zalety tej aplikacji.

Dzięki książce "Google SketchUp. Ćwiczenia praktyczne " poznasz możliwości tego narzędzia oraz zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci w swobodny sposób używać ich w codziennej pracy. Sprawdzona forma ćwiczeń sprawi, że nauka będzie miała charakter przede wszystkim praktyczny, a nie tylko teoretyczny. W trakcie lektury dowiesz się, jak dostosować program do Twoich potrzeb, wykorzystywać podstawowe narzędzia oraz tworzyć złożone obiekty geometryczne.

  • Instalacja i uruchomienie programu
  • Dostosowanie Google SketchUp do Twoich potrzeb
  • Wykorzystanie biblioteki komponentów dynamicznych
  • Praca z podstawowymi narzędziami Google SketchUp
  • Edycja obiektów
  • Tworzenie złożonych obiektów geometrycznych
  • Sposoby użycia narzędzi konstrukcyjnych

Twórz trójwymiarowe modele - łatwo, szybko i przyjemnie!

O autorze

Aleksandra Tomaszewska — absolwentka informatyki na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej. Ma ponad osiemnastoletnie doświadczenie w branży. Pracowała jako projektantka aplikacji i administratorka systemów Lotus Domino, przeprowadzała też analizy podatności systemów komputerowych na ataki oraz testy penetracyjne. Obecnie zajmuje się wirtualizacją aplikacji z wykorzystaniem środowiska Microsoft App-V oraz Citrix. Jest autorką wielu publikacji na temat Photoshopa, grafiki komputerowej i fotografii cyfrowej, między innymi książek: ABC Photoshop, ABC grafiki komputerowej i obróbki zdjęć, Fotografia cyfrowa. Dla seniorów, Fotografia cyfrowa. Pierwsza pomoc.

„Tworzenie ciekawego projektu wymaga błyskotliwego pomysłu oraz wielu godzin spędzonych na rysowaniu i poprawianiu, a także testowaniu różnych technik. Jednak ostateczny efekt zawsze jest zachwycający, dlatego nigdy nie należy się zniechęcać po pierwszych próbach. Nie rezygnuj z celu z tego powodu, że jego osiągnięcie wymaga czasu. Czas i tak upłynie”.

Spis treści

Dla kogo nie jest ta książka (5)

Rozdział 1. Od czego zacząć? (7)

  • Uruchamianie programu (8)
  • Praca w przestrzeni trójwymiarowej (12)
    • Oglądanie modelu w przestrzeni trójwymiarowej (12)
    • Zmiana geometrii z wykorzystaniem narzędzia Pull/Push (17)
  • Rysowanie prostych obiektów (22)

Rozdział 2. Tworzenie pierwszego modelu (25)

Rozdział 3. Wprowadzenie do biblioteki komponentów dynamicznych (37)

Rozdział 4. Dostosowywanie programu (47)

Rozdział 5. Narzędzia podstawowe (55)

  • Zaznaczanie (55)
  • Usuwanie (61)
  • Definiowanie materiału i nakładanie koloru (62)
  • Narzędzia do rysowania (65)
    • Narzędzie Line (65)
    • Narzędzie Arc (69)
    • Narzędzie Rectangle (71)
    • Narzędzie Circle (73)
    • Narzędzie Polygon (75)

Rozdział 6. Narzędzia edycji obiektów (77)

Rozdział 7. Złożone obiekty geometryczne (91)

Rozdział 8. Narzędzia konstrukcyjne (101)

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl