Język C# w 7 dni. Solidne podstawy programowania obiektowego

Język-C#-w-7-dni.jpg,  Solidne-podstawy-programowania-obiektowego.jpg, Gaurav-Aroraa.jpg, Arik-pl-Księgarnia-Akademicka.jpg
  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 58,50 zł
bez kosztów dostawy

Cena regularna: 69,00 zł

58.50
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 69,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 5 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Język C# to nowoczesne narzędzie programowania obiektowego stworzone przez Microsoft. Wyjątkowo przydatne, wielofunkcyjne i powszechnie używane. Także ze względu na wieloplatformowość i otwartą specyfikację. Jednak najważniejsze, że wystarczy gruntownie opanować podstawy języka C# i już możesz tworzyć solidne i wydajne aplikacje zarówno do zastosowań desktopowych, jak i na urządzenia mobilne! To świetna wiadomość i dla początkujących programistów, i dla tych, którzy postanowili poznać nowy język.

Ten podręcznik ułatwi Ci szybkie opanowanie podstaw języka C#. Autor, doświadczony guru IT, Gaurav Aroraa, proponuje 7-dniowy plan działania, którego realizacja da Ci pełne spektrum umiejętności programistycznych. Zacznij już teraz kurs języka C#! Językowa biegłość przyniesie Ci satysfakcję i pewność siebie, poprawi Twoją pozycję w zespole czy na rynku pracy.

Podstawy języka C# w 7 dni!

W 7 dni przejdziesz intensywny kurs:

  • Architektury i konfiguracji środowiska .NET
  • Pisania programów C# w zintegrowanym środowisku Visual Studio 2017
  • Definiowania zmiennych, składni, instrukcji, tablic, sterowania przepływem
  • Pojęć programowania obiektowego
  • Wiedzy o atrybutach, kolekcjach, typach ogólnych oraz LINQ
  • Tworzenia i stosowania składowych klas, takich jak modyfikatory, metody, właściwości, indeksery
  • Operacji wejścia-wyjścia na plikach, obsługi błędów oraz stosowania wyrażeń regularnych
  • Pisania praktycznych aplikacji w języku C#

Gaurav Aroraa w ciągu prawie 20-letniej kariery był mentorem tysięcy studentów informatyki i branżowych specjalistów. Jest Microsoft MVP jako trener Scrum, XEN w zastosowaniach ITIL-F. Ma certyfikaty PRINCE-P i PRINCE-F APMG. Tworzy treści w TechNet Wiki. Jest jednym z założycieli firmy Innatus Curo Software LLC.

 

Spis treści

O autorach (9)

O recenzencie (10)

Wstęp (13)

Rozdział 1. Dzień 1. - Przegląd platformy .NET (15)

  • Czym jest programowanie? (15)
  • Czym jest .NET? (17)
  • Czym jest .NET Core? (18)
    • Cechy .NET Core (18)
    • Z czego składa się .NET Core? (19)
    • Czym jest .NET Standard? (19)
    • Dostępne środowiska programistyczne i edytory do pisania kodu w C# (20)
    • Przygotowywanie środowiska (21)
  • Ćwiczenia praktyczne (23)
  • Podsumowanie dnia 1. (23)

Rozdział 2. Dzień 2. - Zaczynamy poznawać C# (25)

  • Przedstawienie języka C# (26)
  • Historia języka C# (27)
  • Przedstawienie typowego programu C# (27)
    • 1 (System) (29)
    • 2 (Dzien02) (30)
    • 3 (Program) (31)
    • 4 (Main) (31)
    • 5 (Dzien02) (31)
    • 6 (Dzien02) (32)
    • 7 (Zależności) (33)
    • 8 (Program.cs) (34)
    • Dokładniejsze poznanie aplikacji z użyciem Visual Studio (34)
    • Analiza kodu (36)
  • Przegląd słów kluczowych, typów i operatorów języka C# (38)
    • Identyfikatory (39)
    • Kontekstowe słowa kluczowe (51)
    • Typy (53)
  • Operatory (57)
  • Przegląd informacji o konwersji typów (64)
    • Konwersja niejawna (65)
    • Konwersja jawna (65)
  • Prezentacja instrukcji (66)
    • Instrukcja deklaracji (67)
    • Instrukcja wyrażenia (68)
    • Instrukcje wyboru (68)
    • Instrukcja obsługi wyjątków (76)
  • Operacje na tablicach i łańcuchach znaków (76)
    • Tablice (76)
    • Typy tablic (78)
    • Łańcuchy znaków (81)
  • Struktury a klasy (82)
  • Ćwiczenia praktyczne (85)
  • Podsumowanie dnia 2. (87)

Rozdział 3. Dzień 3. - Co nowego w C#? (89)

  • Krotki i dekonstrukcja (89)
    • Krotki (90)
    • Dekonstrukcja (94)
    • Krotki - ważne zagadnienia do zapamiętania (95)
  • Dopasowywanie wzorców (96)
    • Wyrażenie is (97)
    • Instrukcja switch (99)
  • Funkcje lokalne (102)
  • Usprawnienia literałów (103)
    • Literały dwójkowe (103)
    • Separatory cyfr (104)
  • Asynchroniczna metoda Main (105)
    • Ograniczenia związane z nowymi sygnaturami (106)
  • Wyrażenia domyślne (106)
    • Zmienne składowe (107)
  • Wnioskowanie nazw krotek (108)
  • Inne planowane możliwości (110)
    • Dopasowywanie wzorców z typami ogólnymi (110)
    • Zestawy referencyjne (111)
  • Ćwiczenia praktyczne (111)
  • Podsumowanie dnia 3. (112)

Rozdział 4. Dzień 4. - Prezentacja składowych klas w języku C# (113)

  • Modyfikatory (115)
    • Modyfikatory oraz poziomy dostępu (115)
    • Reguły związane ze stosowaniem modyfikatorów dostępu (122)
    • Modyfikator abstract (123)
    • Modyfikator async (127)
    • Modyfikator const (127)
    • Modyfikator event (128)
    • Modyfikator extern (128)
    • new (128)
    • Modyfikator override (129)
    • Modyfikator partial (129)
    • Modyfikator readonly (130)
    • Modyfikator sealed (131)
    • Modyfikator static (133)
    • Modyfikator unsafe (134)
    • Modyfikator virtual (134)
  • Metody (135)
    • Jak należy używać metod? (135)
  • Właściwości (138)
    • Rodzaje właściwości (139)
  • Indeksery (143)
  • Operacje wejścia-wyjścia na plikach (144)
    • Klasa FileStream (144)
  • Obsługa wyjątków (145)
    • Blok try (147)
    • Blok catch (147)
    • Blok finally (147)
    • Wyjątki definiowane przez użytkownika (149)
  • Wyrażenia regularne oraz ich znaczenie (151)
    • Znaczenie wyrażeń regularnych (151)
  • Ćwiczenia praktyczne (154)
  • Podsumowanie dnia 4. (155)

Rozdział 5. Dzień 5. - Przegląd informacji o odzwierciedlaniu i kolekcjach (157)

  • Czym jest odzwierciedlanie? (157)
    • Praktyczne stosowanie odzwierciedlania (161)
  • Przegląd informacji o delegacjach i zdarzeniach (166)
    • Delegacje (166)
    • Zdarzenia (169)
  • Kolekcje i typy nieogólne (170)
    • ArrayList (171)
    • Hashtable (173)
    • SortedList (176)
    • Stack (179)
    • Queue (181)
    • BitArray (185)
  • Ćwiczenia praktyczne (185)
  • Podsumowanie dnia 5. (186)

Rozdział 6. Dzień 6. - Dokładniejszy przegląd zagadnień zaawansowanych (187)

  • Stosowanie kolekcji i typów ogólnych (188)
    • Prezentacja klas kolekcji oraz sposobów ich stosowania (188)
    • Wydajność - BitArray a tablica typu bool (189)
    • Prezentacja typów ogólnych oraz ich zastosowania (191)
  • Upiększanie kodu przy użyciu atrybutów (203)
    • Typy atrybutów (203)
    • Tworzenie i stosowanie niestandardowych atrybutów (207)
  • Stosowanie dyrektyw preprocesora (209)
    • Ważne zagadnienia (209)
  • Prezentacja LINQ (214)
  • Pisanie niebezpiecznego kodu (215)
  • Pisanie asynchronicznego kodu (217)
  • Ćwiczenia praktyczne (218)
  • Podsumowanie dnia 6. (219)

Rozdział 7. Dzień 7. - Podstawy programowania obiektowego w C# (221)

  • Wprowadzenie do programowania obiektowego (222)
  • Związki pomiędzy obiektami (223)
  • Dziedziczenie (224)
    • Wyjaśnienie dziedziczenia (224)
    • Stosowanie dziedziczenia (233)
  • Abstrakcja (238)
    • Stosowanie abstrakcji (238)
  • Hermetyzacja (242)
    • Czym są modyfikatory dostępu w języku C#? (242)
    • Stosowanie hermetyzacji (243)
  • Polimorfizm (244)
    • Typy polimorfizmu (245)
    • Stosowanie polimorfizmu (249)
  • Ćwiczenia praktyczne (251)
  • Podsumowanie dnia 7. (252)
  • Co dalej? (252)

Skorowidz (255)

 
 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl