Literatura i reklama w Niemczech

malyszek.jpg
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 25,00 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 32,00 zł

25.00
Najniższa cena od wprowadzenia towaru: 32,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i reklamą, kiedy ta pierwsza powstaje jako świadomy, zaplanowany komunikat reklamowy, a druga niczego nie reklamuje, pozornie nie ma więc sensu, i dopiero odczytanie w szeregu lub cyklu kolejnych epizodów kampanii promocyjnej nadaje jej znaczenie i naprowadza odbiorcę na jej pierwotny ślad. Paradoksalnie reklama bez słów, artystyczny spot filmowy oparty na scenariuszu, który jest pogłosem lub poświatą treści przemycanych uprzednio przez literaturę, najbardziej ją przypomina.

Niniejsza praca sięga po przypadki znanych artystycznych spotów reklamowych, z których część ma charakter spotów wizerunkowych i była nagradzana na festiwalu w Cannes. Ich wspólną cechą jest miejsce wytworzenia, czyli niemieckie agencje reklamowe, lub produkt albo zleceniodawca, który również pochodzi z Niemiec. Takie zawężenie analizy nie oznacza, że niemiecka reklama wizerunkowa różni się od reklam produkowanych na świecie, ale pozwala utrzymać w ramach i uporządkować wiedzę na temat możliwych, domniemanych, a czasem oczywistych zależności pomiędzy literaturą danego kraju a utrwalonymi w nim normami promocji i marketingu.

Spis treści
 
1. Wprowadzenie
2. Metropolia jako reklama
3. Kokietowanie i przedmiot
4. Pożądanie i ciało
5. Reprodukowanie
6. Naśladowanie
7. Spot wizerunkowy
8. Spot wizerunkowy a literatura
9. Reklama w świetle literaturoznawstwa
10. Reklama literatury
10.1. Aktywność wydawnicza
10.2.  Plakat reklamowy
10.3. Reklama literatury w internecie
10.4.  Krytykowanie a reklamowanie
11. Pisarze i reklama
12. Uprzedmiotowienie i inkorporacja
13. Ciało i rzeczy
14. Masa i scena
15. Baśniowe światy
16. Literatura z reklamy
17. Literatura i muzyka pop
18. Adaptacja jako reklama
19. Poza literaturę
20. Reklama z literatury – inspiracje
21. Literaturoznawstwo stosowane
22. Zakończenie
 
Bibliografia
Indeks nazwisk

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl