Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

1.jpg
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 67,00 zł 79,00 zł 67.00
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 6 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania.
Peter Yared,
dyrektor ds. IT, CBS Interactive

To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair i Ben nauczą Cię, jak przebić się przez mgłę danych i skupić się na właściwych, istotnych wskaźnikach, które zadecydują o Twojej porażce lub sukcesie.

Ash Maurya,
założyciel i dyrektor generalny Spark59 oraz WiredReach, autor książki Metoda Running Lean

Okiełznane dane

Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje!

W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca. Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy.

Rewolucja w sześciu prostych krokach

  1. Stwórz coś, co klienci pokochają.
  2. Zaangażuj ludzi, aby znaleźli Twój produkt i zaczęli z niego korzystać.
  3. Poznaj model Lean Startup, podstawy analityki oraz mentalności kierowania się danymi, niezbędnej do odniesienia sukcesu.
  4. Dowiedz się, na którym etapie rozwoju się znajdujesz, nad czym powinieneś pracować oraz jak zastosować model Lean Analytics we własnym startupie.
  5. Znajdź niezłe punkty odniesienia dla różnych wskaźników i naucz się wyznaczać własne wartości docelowe.
  6. Sprawdź, w jaki sposób możesz zastosować zasady Lean Analytics w funkcjonującej już organizacji, bo przecież podejście oparte na danych sprawdza się nie tylko w nowo powstałych firmach.

Alistair Croll od niemal dwudziestu lat jest przedsiębiorcą, autorem książek i prelegentem. Zajmował się dużymi zbiorami danych, chmurami obliczeniowymi i startupami. W 2001 roku współuczestniczył w zakładaniu firmy Coradiant. Od tamtej pory aktywnie pomaga wielu nowo powstającym firmom i wspiera liczne startupowe imprezy. Benjamin Yoskovitz jest przedsiębiorcą z ponadpiętnastoletnim doświadczeniem w branży internetowej. Współzałożyciel Standout Jobs i Year One Labs, pełni funkcję mentora dla wielu startupów i akceleratorów przedsiębiorczości. Regularnie przemawia podczas licznych konferencji poświęconych problematyce startupów.

Spis treści

Przedmowa

Wprowadzenie

CZĘŚĆ I. PRZESTAŃ SIĘ OKŁAMYWAĆ

Rozdział 1. Wszyscy kłamiemy

Rozdział 2. Pomiary wyników

Rozdział 3. Postanów, co zrobisz ze swoim życiem

Rozdział 4. Uzależnienie od danych a posiłkowanie się danymi

CZĘŚĆ II. ZNAJDŹ WŁAŚCIWY WSKAŹNIK "NA TERAZ"

Rozdział 5. Modele analityczne

Rozdział 6. Jeden istotny wskaźnik i związana z nim dyscyplina

Rozdział 7. Czym się zajmujesz?

Rozdział 8. Model biznesowy nr 1 - sklep internetowy

Rozdział 9. Model biznesowy nr 2 - oprogramowanie jako usługa (SaaS)

Rozdział 10. Model biznesowy nr 3 - bezpłatna aplikacja mobilna

Rozdział 11. Model biznesowy nr 4 - strona z treściami

Rozdział 12. Model biznesowy nr 5 - treści generowane przez użytkownika

Rozdział 13. Model biznesowy nr 6 - rynek dwustronny

Rozdział 14. Na którym etapie się znajdujesz?

Rozdział 15. Etap pierwszy - empatia

Rozdział 16. Etap drugi - chwytność

Rozdział 17. Etap trzeci - wirusowość

Rozdział 18. Etap czwarty - przychody

Rozdział 19. Etap piąty - skalowanie

Rozdział 20. Model i etap jako wyznacznik wskaźnika, który powinieneś monitorować

CZĘŚĆ III. PUNKTY ODNIESIENIA

Rozdział 21. Czy osiągam wystarczająco dobre wyniki?

Rozdział 22. Sklep internetowy - punkty odniesienia

Rozdział 23. SaaS - punkty odniesienia

Rozdział 24. Bezpłatna aplikacja mobilna - punkty odniesienia

Rozdział 25. Strony z treściami - punkty odniesienia

Rozdział 26. Treści generowane przez użytkowników - punkty odniesienia

Rozdział 27. Rynki dwustronne - punkty odniesienia

Rozdział 28. Co robić, gdy nie ma się punktu odniesienia?

CZĘŚĆ IV. MODEL LEAN ANALYTICS W PRAKTYCE

Rozdział 29. Działalność na rynku przedsiębiorstw

Rozdział 30. Lean od środka, czyli przedsiębiorcy wewnątrzorganizacyjni

Rozdział 31. Zakończenie. Na startupie życie się nie kończy

 
 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl