Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku Modern Business Correspondence in English

Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku, Agnieszka Drummer, Beata Williamson, Arik.pl Księgarnia Akademicka
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 30,00 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 34,90 zł

30.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 34,90 zł
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Język angielski Poziom B2 – C1

Tematem książki jest biznesowa korespondencja elektroniczna w języku angielskim – SMS-y, e-maile, komunikatory,
profile społecznościowe itp.

Zamiast tradycyjnych pism coraz powszechniej wysyłamy e-maile. Wszechobecne stają się platformy internetowe: Facebook, Google+, Twitter. Bardzo popularne są także globalne sieci kontaktów typu LinkedIn. A pracując lub szukając pracy w międzynarodowej korporacji lub firmie, która ma międzynarodowe kontakty – trzeba umieć korzystać z tych wszystkich form komunikacji w języku angielskim. Właśnie w tej książce znajdziemy bogaty zbiór praktycznych przykładów, jak DZIŚ prowadzić zawodową korespondencję elektroniczną.

Ta książka jest dla Ciebie, jeśli:
   • pracujesz w polskiej lub zagranicznej firmie utrzymującej międzynarodowe kontakty pisemne (listowne/mailowe)
   • chcesz pracować w takiej firmie (j.w.)
   • pracujesz w Wielkiej Brytanii lub innym kraju anglojęzycznym (i nie tylko) i masz do czynienia z korespondencją biznesową
   • chcesz pracować w takiej firmie (j.w.)
   • prowadzisz lub chcesz prowadzić interesy z innymi krajami (zapytania, zamówienia, oferty, sprzedaż, dostawy itp.)
   • jeśli chcesz wygrać w konkurencji z koleżanką w biurze ;)
   • interesujesz się całym spektrum nowoczesnej komunikacji biznesowej (a więc także np. facebookiem czy LinkedIn)
   • jesteś lektorem/lektorką angielskiego mającą dorosłych uczniów (zwłaszcza w dziedzinie biznesu)
   • jesteś na poziomie angielskiego przynajmniej B1 (lub wyższym) (ostatecznie A2 plus silna ambicja ;))

Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania zamówień, rezerwacji czy reklamacji. Słownictwo i zwroty zaczerpnięte są ze współcześnie używanego w biznesie angielskiego, a w ich przyswojeniu pomagają ćwiczenia językowe. Znajdziesz spektrum tematów i słownictwa związanego z bankowością, księgowością, zarzadzaniem, handlem międzynarodowym, PR, reklamą i marketingiem, usługami finansowymi.

Dzięki tej publikacji nabierzesz pewności w komunikacji biznesowej z kontrahentami, którzy postrzegać będą Ciebie jako profesjonalnego partnera w rozmowach handlowych.
 


O autorze:


Agnieszka Drummer
to tłumaczka i lektorka języka niemieckiego, autorka nowatorskiej metody nauczania języków obcych oraz bestsellerowych podręczników. Od 25 lat mieszka w Niemczech z dłuższą przerwą na pobyt w Londynie.
Uczy Polaków języków obcych przez internet.

Beata Williamson to anglistka, nauczycielka i lektorka języka angielskiego, od wielu lat mieszka w Londynie.

Spis treści:

Wstęp

Listy i e-maile
Letters and emails
Kiedy napisać list, a nie e-mail / When to write a letter
and not an email
Zanim zaczniesz pisać / Before you start writing
Główne elementy listu / Main elements ofthe letter
Układ listu / Layout of the letter
E-maile / Emails

Ogólne zwroty do listów i maili
Common expressions for letters and emails

1 Nawiązywanie kontaktów handlowych
Establishing business contacts

2 Nawiązywanie innych kontaktów
Establishing other contacts

3 Podanie o pracę
Job application
Życiorys / CV (Curriculum Vitae)

4 Zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną
Invitation for a job interview

5 Odpowiedzi odmowne
Rejection of application

6 Wymówienia
Letters of termination of employment or contract

7 Upomnienie
Warning

8 Zapytania ofertowe
Offer enquiries

9 Oferty
Letters of offer

10 Zamówienie
Order

11 Odwołanie zamówienia
Cancelling an order

12 Potwierdzenie zamówienia (lub zlecenia)
Confirming an order

13 Zawiadomienie o wysyłce
Notification of shipment

14 List dołączony (do przesyłki)
Information coverletter

15 Faktury
Invoices

16 Monity
Reminders

17 Reklamacje
Complaints

18 Prośby o więcej czasu
Requests for allowing more time

19 Podziękowania
Letters of thanks

20 Zaproszenia
Invitations

21 Odmowy
Refusing an invitation/offer

22 Przeprosiny
Apologies

23 Życzenia
Greetings

24 Rezerwacje hoteli
Hotel bookings

25 Komunikacja wewnętrzna
Internal communication
Narady / Meetings
Zamówienia (wewnętrzne) / Internal orders
Dział kadr (aplikacje) / Personnel (Applications)
Notatka z rozmowy / Note from a conversation
Informacja o nieobecności / Information about absence
Protokoły / Minutes
Sprawozdania / Reports

26 Rozmowy telefoniczne
Telephone calls

27 SMS/Skype/WhatsApp
SMS
Skype
WhatsApp

28 Portale biznesowe
28 Business portals
Uwagi na temat stylu w mediach społecznośdowych /
Comments about style in Social Media
Elementy, zwroty używane w mediach społecznośdowych /
Words and expressions used in Social Media

29 Facebook
Profile / Profile
Strony / Sites
Grupy / Groups
Twitter

30 Skróty
Abbreviations


Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl