Outsourcing w praktyce - Antykwariat

Outsourcing-w-praktyce-Antykwariat .jpg,  Dorota-Ciesielska.jpg, Radło-Mariusz-Jan.jpg, Arik-pl-Księgarnia-Akademicka.jpg
  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 35,00 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 54,90 zł

35.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 54,90 zł
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Jeżeli dobrowolnie zrezygnujesz z outsourcingu procesów, które twoi konkurenci realizują poza organizacją, to wcześniej czy później twoja firma przestanie się liczyć na rynku – takie twierdzenie wygłosił kiedyś pierwszy premier Singapuru Lee Kuan Yew. Pogląd ten jest zbyt kategoryczny, aby się z nim w pełni zgodzić, ale odzwierciedla to, że przedsiębiorstwa na całym świecie coraz częściej decydują się na outsourcing i dzięki niemu wzmacniają swoją przewagę konkurencyjną.

Pomimo długiej historii i rosnącej popularności próby wdrożenia outsourcingu w przedsiębiorstwach często kończą się porażką.

Wiele przedsiębiorstw nie osiąga korzyści z outsourcingu, jakich oczekiwano na początku. Dość duża liczba przedsięwzięć outsourcingowych ponosi wręcz straty. Potencjalne korzyści z outsourcingu powodują jednak, że coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie outsourcingu, a dzięki rosnącej wiedzy i doświadczeniu możliwe stało się minimalizowanie ryzyka związanego z outsourcingiem oraz unikanie pułapek z nim związanych.
Redaktorzy publikacji postawili sobie za cel zwrócenie uwagi menedżerów na różnorodność szans i wyzwań związanych z wdrożeniem outsourcingu w organizacji.

Spis treści:

Przedmowa (Dorota Ciesielska, Mariusz-Jan Radło)

1. Outsourcing w strategiach przedsiębiorstw {Mariusz-Jan Radło)
1.1. Uwagi wstępne
1.2. Outsourcing na świecie i w Polsce
1.3. Outsourcing w strategiach organizacji
1.4. Korzyści z outsourcingu
1.5. Wyzwania dla stosujących outsourcing
1.6. Podsumowanie i wnioski

Okiem praktyka: Outsourcing IT na różnych szczeblach organizacji (Arnold Nowak)

2. Budowa strategii sourcingowej przedsiębiorstwa (Piotr Rutkowski)
2.1. Uwagi wstępne
2.2. Strategia przedsiębiorstwa: pierwszy krok w budowaniu strategii sourcingowej
2.3. Analiza potrzeb i potencjału wewnętrznego: drugi krok strategii sourcingowej
2.4. Analiza możliwości i potencjału rynku oraz dojrzałości dostawców zewnętrznych: trzeci krok strategii sourcingowej
2.5. Analiza możliwych wyborów i modeli sourcingowych
2.6. Podsumowanie i wnioski

Okiem praktyka: Jak wdrożyć usługę zewnętrzną? (Andrzej Smółko) ...

3. Co outsourcować? Wybór procesu (Dorota Ciesielska)
3.1. Uwagi wstępne
3.2. Outsourcing czy pozostawienie wewnątrz przedsiębiorstwa. Jak podjąć właściwą decyzję?
3.3. Budowa zespołu odpowiedzialnego za strategię BPO
3.4. Zarządzanie procesowe i tworzenie mapy procesów biznesowych przedsiębiorstwa
Budowanie mapy procesów
Procesy biznesowe H&M
3.5. Stworzenie strategii BPO, czyli wybór procesów biznesowych do outsourcingu
3.6. Podsumowanie i wnioski

Okiem praktyka: Dwie strategie zarządzania trudnymi procesami (Piotr Rutkowski)

4. Poszukiwanie i wybór dostawcy (Teresa Dudzik)
4.1. Uwagi wstępne
4.2. Dostawca na rynku usług outsourcingowych
4.3. Etapy wyboru dostawcy
4.4. Kryteria wyboru dostawców
4.5. Kryteria wyboru a kategoria projektu outsourcingowego
Mierniki a czynniki sukcesu projektów
4.6. Źródła informacji na temat potencjalnych kontrahentów
4.7. Faza zawierania umów: sposoby zawierania umów z partnerami zagranicznymi
Oferta i jej przyjęcie
Przetargi i aukcje
4.8. Podsumowanie i wnioski

Okiem praktyka: Dobry wybór windykatora daje korzyści (Sylwester Górski)

5. Koszty i ryzyko w projektach outsourcingowych (Maciej Iwaniuk)
5.1. Uwagi wstępne
5.2. Modele finansowe w procesach BPO
5.3. Modelowanie kosztów projektów BPO
5.4. Ryzyko w modelu BPO
5.5. Podsumowanie i wnioski

Okiem praktyka: Koszty procesu, czyli najdroższa herbata na świecie (Jarosław Tuczko)

6. Kontrakty outsourcingowe (Mariusz-Jan Radło)
6.1. Uwagi wstępne
6.2. Cel i charakter relacji z klientem
6.3. Elementy kontraktu outsourcingowego
6.4. Podsumowanie i wnioski

Okiem praktyka: Początek i koniec - czyli umowa (Radosław Osmólski)

7. Przyczyny niepowodzeń w outsourcingu. Co zrobić z nieudanym kontraktem? (Ewa Banachowicz)
7.1. Uwagi wstępne
7.2. Symptomy zakłóceń w realizacji kontraktów outsourcingowych
7.3. Jakość realizacji procesów niezgodna z oczekiwaniami
7.4. Problemy z obsadą kadrową kontraktu
7.5. Brak ekspertyzy
7.6. Brak realizacji ustalonego SLA
7.7. Brak zaufania, problemy z komunikacją i zarządzanie zmianą
7.8. Przyczyny nieudanych kontraktów
7.9. Podsumowanie i wnioski

Okiem praktyka: Insourcing, czyli powrót (Mateusz Micek)

8. Zarządzanie emocjami a wdrażanie projektu outsourcingowego (Piotr Mosak)
8.1. Uwagi wstępne
8.2. Emocje w biznesie
8.3. Sytuacje wzbudzające silne emocje
8.4. Emocje ludzi a zmiana wywołana decyzją o outsourcingu
8.5. Błędy w zarządzaniu emocjami i ich konsekwencje
8.6. Jak zarządzać emocjami w projekcie outsourcingowym?
8.7. Podsumowanie i wnioski

Okiem praktyka: Zwolnieniowa alternatywa (Witold Krajewski)

Podsumowanie
Literatura
Noty o autorach

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl