Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 49,90 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy
49.90
ilość szt.
Zyskujesz 4 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi.

Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w ?chmurze?. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki ? logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności.

Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.

 

Spis treści

Wstęp 

Rozdział 1. Charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw 1.1. Media społecznościowe na mapie Web 2.0 1.2. Cechy charakterystyczne mediów społecznościowych 1.3. Przemiany społeczne i profil użytkowników 1.4. Technologie sieciowe wyzwaniem dla przedsiębiorstw
Rozdział 2. Znaczenie Web 2.0 w przedsiębiorstwie 2.1. Przemiany technologiczno-społeczne motorem zmian organizacyjnych 2.2. Potencjał mediów społecznościowych dla poszczególnych obszarów funkcjonalnych 2.3. Obszary wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie 2.4. Przykłady stosowania mediów społecznościowych w różnych obszarach biznesowych 2.4.1. Szukanie informacji, monitoring 2.4.2. Wsparcie klienta 2.4.3. Komunikacja 2.4.4. Współpraca z interesariuszami
ROZDZIAŁ 3. Media społecznościowe motorem rozwoju nowych modeli biznesowych 3.1. Przedstawienie i porównanie różnych modeli biznesowych 3.2. Współtworzenie 3.3. Współtworzenie a crowdsourcing 3.4. Crowdsourcing w praktyce 3.5. Zasady skutecznego stosowania współtworzenia i crowdsourcingu 3.6. Szanse i zagrożenia związane z czerpaniem „mądrości tłumu”
ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych 4.1. Rola mediów społecznościowych w zarządzaniu kryzysem 4.2. Profile jednostek zainteresowanych kryzysem i społeczności kryzysowe 4.3. Reguły zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych 4.3.1. Stworzenie planu komunikacji kryzysowej w mediach społecznościowych 4.3.2. Szybka reakcja 4.3.3. Troska o ludzi 4.3.4. Komunikacja proaktywna, dialog 4.3.5. Uczciwość, autentyczność, transparentność 4.3.6. Wyrażenie żalu i przyznanie się do błędu 4.3.7. Pokazywanie „ludzkiego oblicza” 4.3.8. Traktowanie odbiorców jak przyjaciół 4.3.9. Otwartość wobec mediów i internautów 4.3.10. Spójność wypowiedzi 4.3.11. Otoczenie się sojusznikami i liderami opinii 4.3.12. Inspirowanie 4.4. Dobre przykłady zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych 4.4.1. Dell 4.4.2. Toyota 4.4.3. Heyah 4.5. Antyprzykłady reakcji firm na wydarzenia w rzeczywistości cyfrowej 4.5.1. Clean Clothes Campaign? i H&M 4.5.2. Asiana Airlines lot 214 4.5.3. Adidas 4.5.4. Uważam Rze 4.5.5. Heinz 4.5.6. Shell 4.5.7. NC+ 4.5.8. Katastrofa Rana Plaza 4.6. Dobre praktyki i powszechne błędy w zarządzaniu komunikacją kryzysową z wykorzystaniem mediów społecznościowych
Zakończenie

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl