Wejdź do świata magii Twój przewodnik po grze Harry Potter: Wizards Unite

Wejdź do świata magii Twój przewodnik po grze Harry Potter: Wizards Unite,     Zosia Danowska, Bartosz Danowski, Arik.pl Księgarnia Akademicka
  • promocja
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 17,50 zł
bez kosztów dostawy

Cena regularna: 19,90 zł

17.50
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 19,90 zł
ilość szt.
Zyskujesz 1 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Czarodziejko! Czarodzieju! Ministerstwo Magii alarmuje: wydarzyła się Katastrofa i magiczne przedmioty pojawiają się w świecie mugoli. Trzeba je zebrać i odesłać z powrotem - bądź w gotowości, bo każda różdżka się przyda! Do zespołu zadaniowego powołanego przez Ministerstwo Magii i Międzynarodową Konferencję Czarodziejów dołączyć może każdy.

Jak przyłączyć się do teamu? Wystarczy, że zainstalujesz na swoim smartfonie grę Harry Potter: Wizards Unite. Ta aplikacja mobilna, stworzona przez studio Niantic odpowiedzialne za sukces Pokemon GO, umożliwia graczom wcielanie się w wysłanników SOS, czyli Sił Ochrony Sekretu Kodeksu Tajności walczących ze skutkami Katastrofy. Jako początkujący rekrut potrzebujesz pomocy - sięgnij więc po ten poręczny przewodnik. Książka Bartosza i Zosi Danowskich to prawdziwa Mapa Huncwotów. Z nią już od pierwszych chwil będziesz pewnie poruszać się w świecie gry Harry Potter: Wizards Unite.

Dowiedz się:

  • jak tworzyć identyfikator ministerialny
  • jaka profesja będzie dla Ciebie najodpowiedniejsza
  • czym są zguby i gdzie ich szukać
  • dlaczego warto odwiedzać gospody i cieplarnie
  • czym są fortece i co można w nich zdobyć

A zatem różdżka... to znaczy smartfon w dłoń - i do dzieła!

O autorach

Zosia Danowska - lat 8, absolwentka pierwszej klasy Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Zadeklarowana członkini domu Slytherin. Szkoli się, by zostać profesorem magii. W wolnym czasie zgłębia równoległy świat Minecrafta, który traktuje jak swój drugi dom. Poza tym lubi basen, rolki, narty oraz szalone wyzwania i pomysły, w które zawsze udaje się jej angażować swojego tatę.

Bartosz Danowski — 41-latek, autor licznych książek informatycznych, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, rzeczoznawca Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz ekspert urzędu marszałkowskiego do spraw oceny wniosków unijnych sektora IT. Pisze z myślą o Czytelnikach, stara się, aby przekaz w jego książkach był prosty i zrozumiały dla każdego odbiorcy.

Spis treści

  • Wstęp (7)
  • O autorach (8)

Rozdział 1. Fenomen czarodzieja (9)

  • Krótka historia Harry'ego Pottera (9)
  • Inne gry oparte na historii Harry'ego Pottera (10)

Rozdział 2. Instalacja gry (11)

  • Gdzie szukać gry i ile to wszystko kosztuje? (11)
  • Wymagania sprzętowe (11)
  • Instalacja gry na telefonie lub tablecie (12)
  • Bezpieczeństwo zabawy (13)

Rozdział 3. Pierwsze kroki (15)

  • Zakładanie konta i logowanie (15)
  • Interfejs użytkownika i wstępne ustawienia (18)
    • Mapa i kompas (18)
    • Lista zadań (19)
      • Zadania dnia (20)
      • Zadania specjalne (22)
      • Osiągnięcia (22)
      • Zadania SOS (23)
      • Odbieranie nagród za ukończenie zadań (23)
    • Społeczności (25)
    • Identyfikator ministerialny (29)
      • Dane identyfikacyjne (30)
      • Portret (30)
      • Tytuł (32)
      • Dom (33)
      • Profesja (34)
      • Różdżka (34)
      • Czarodziejskie osiągnięcia (35)
      • Zapisywanie zmian (35)
    • Walizka (36)
      • Skarbiec (36)
      • Profesja (42)
      • Eliksiry (44)
      • Rejestr (45)
      • Świstokliki (51)
    • Pory dnia i pogoda (52)
  • System podpowiedzi (53)
  • Dodatkowe ustawienia aplikacji (54)
  • Kwestie prawne (56)
  • Twoi przewodnicy po grze (57)

Rozdział 4. Ratowanie świata (59)

  • Ślady, nieznajdźki i zguby (59)
  • Zbieranie przedmiotów (67)
  • Gospody - wpadnij się posilić (68)
  • Świstoklikufry - zbieraj i otwieraj (73)
  • Odbieranie nagród za wykonanie zadań (77)
  • Poziomy doświadczenia (78)

Rozdział 5. Osiągnij wyższy poziom (81)

  • Sklep na Ulicy Pokątnej (81)
  • Cieplarnie (87)
  • Fortece (92)
  • Portale (99)
  • Eliksiry (103)
  • Nietypowe obiekty (114)
  • Profesja (115)
  • Drużyna (122)

Rozdział 6. Porady i dodatkowe informacje (127)

  • Zdjęcie z Rubeusem Hagridem (127)
  • Ograniczenie zużycia danych mobilnych (128)
  • Okresowe promocje (129)
  • Lista przydatnych składników (130)
  • Wykaz poziomów gry (131)
  • Wykaz poziomów fortecy (132)
  • Zaklęcia (133)
  • Wydarzenia (135)
  • Przykładowy scenariusz zabawy (138)  
  • Podsumowanie (144)

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl