Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw, Tymon Smektała , Arik.pl Księgarnia Akademicka
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 25,00 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 29,90 zł

25.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 29,90 zł
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci. W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.
 
Spis treści:
 
Wstęp
 
Rozdział 1. Public relations. Definicje, cele, zasady, narzędzia 
Definicje public relations
Rola i cele public relations
Grupy docelowe działań public relations 
Arsenał środków i działania public relations
Public relations jako proces komunikacyjny
Czym public relations nie jest
Prawidła public relations
 
Rozdział 2. Sytuacje kryzysowe. Definicje, typy, etapy, udziałowcy
Definicje sytuacji kryzysowej
Typy sytuacji kryzysowych
Etapy sytuacji kryzysowych
Udziałowcy sytuacji kryzysowych
Konflikt medialny 
 
Rozdział 3. Public relations w sytuacjach kryzysowych 
Rola opinii publicznej
Public relations w czasach spokoju
Plany działań w sytuacjach kryzysowych
Działania w trakcie sytuacji kryzysowej
Reguły działań public relations w zależności od typu sytuacji kryzysowej
Działania po opanowaniu kryzysu

Bibliografia

Wykaz rysunków

Wykaz tabel 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl