Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Dla nowych Klientów 5% rabatu - na hasło: Newsletter

                  

Promocja tygodnia
Dzieje języka artystycznego w Polsce
Dzieje języka artystycznego w Polsce
20,00 zł 15,00 zł
szt.
Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
49,90 zł 43,90 zł
szt.
Statystyka społeczna
Statystyka społeczna
64,90 zł 53,00 zł
szt.
Statystyka od podstaw
Statystyka od podstaw
64,90 zł 40,00 zł
szt.
Dojrzałość organizacji zarządzanej jakościowo
Dojrzałość organizacji zarządzanej jakościowo
54,90 zł 46,00 zł
szt.
Statystyka dla studiów licencjackich
Statystyka dla studiów licencjackich
45,00 zł 35,00 zł
szt.
Benchmarking
Benchmarking
20,00 zł 15,00 zł
szt.
Doskonałe zebranie
Doskonałe zebranie
15,00 zł 10,00 zł
szt.

Skuteczne zarządzanie sprzedażą. Jak stworzyć najlepszy dział sprzedaży

Skuteczne zarządzanie sprzedażą. Jak stworzyć najlepszy dział sprzedaży, Grant Stewart, Arik.pl Księgarnia Akademicka
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 20,00 zł 29,90 zł 20.00
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Książka przeznaczona jest dla wszystkich kierujących sprzedawcami osób, a więc zarówno tych, dla których jest to ich wyłącznym zadaniem, jak i tych, dla których stanowi ono zaledwie element szerzej zakreślonych obowiązków. Mogą z niej skorzystać także sami sprzedawcy, jeśli chcą podnieść jakość i efektywność swojej pracy. W niniejszym opracowaniu znajduje się wiele praktycznych rad i wskazówek dotyczących tworzenia bądź reorganizacji istniejących już działów handlowych oraz takiego kierowania nimi, aby stały się lepsze. Zasadniczym celem Autora jest podkreślenie znaczenia, jakie dla sukcesu w zarządzaniu sprzedażą ma: właściwa rekrutacja i selekcja personelu; motywowanie, wynagradzanie i szkolenie pracowników; kultura i styl zarządzania; praca z członkami zespołu; nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami; stałe podnoszenie jakości ich obsługi. I tym też problemom, których właściwe rozwiązanie umożliwia stałe poprawianie wyników sprzedaży, poświęcona jest prezentowana książka.

 

 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl