Tożsamość organizacyjna przedsiębiorstwa. Jak stworzyć konkurencyjną firmę?

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 35,00 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy
35.00
ilość szt.
Zyskujesz 3 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Tematyka problemów przyjętych w części 2 jest szeroka i interdyscyplinarna. Prezentowane są zagadnienia związane z zarządzaniem i przewodzeniem w nowoczesnych firmach, informacją w zarządzaniu przedsiębiorstwem, zmianach w przedsiębiorstwie, benchmarkingiem jako metodą usprawniania funkcjonowania przedsiębiorstwa, jakością w usługach, systemami Six Sima, pobudzaniem kreatywności pracowników, głównym harmonogramem produkcji oraz kontrolingiem jako narzędziem wspomagającym zarządzanie przedsiębiorstwem.

Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Sternicy w firmach, czyli o liderach i menedżerach przyszłości
Rozdział 2. Dobrze wiedzieć, co się dzieje
Rozdział 3. Panta rhei w biznesie
Rozdział 4. Ucz się od innych
Rozdział 5. Pomysłowy Dobromir, czyli o pobudzaniu kreatywności pracowników
Rozdział 6. Niezbędnik szefa produkcji, czyli o GHP
Rozdział 7. W usługach jakość też jest ważna
Rozdział 8. Matematycznie udowodniona doskonałość, czyli o Six Sigma
Rozdział 9. Kontroling - system wczesnego ostrzegania

Bibliografia   

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl