Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji. Podejście sieciowe

1.jpg
  • promocja
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 45,00 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 50,90 zł

45.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 50,90 zł
ilość szt.
Zyskujesz 4 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Prowadzone badania i obserwacje praktyki wskazują, iż przedsiębiorstwa nie działają na rynku jako w pełni autonomiczne podmioty. Za pomocą rozlicznych kontaktów i relacji tworzą one sieć powiązań z różnymi podmiotami otoczenia: nabywcami, dostawcami, konkurentami, podmiotami wpływowymi itp. Autorzy tej książki przyjmują, iż funkcjonowanie przedsiębiorstwa w ramach sieci powiązań z różnymi podmiotami może okazać się czynnikiem decydującym w kształtowaniu długookresowego sukcesu firmy w procesie internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do tego procesu, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji.

Spis treści

Wprowadzenie

1. Istota i zakres procesu internacjonalizacji firmy
1.1. Interpretacja i zasięg procesu internacjonalizacji firmy
1.2. Przegląd podstawowych modeli internacjonalizacji firmy - aspekty behawioralne
1.3. Proces internacjonalizacji firmy a jej sukces rynkowy

2. Proces internacjonalizacji firmy w świetle podejścia sieciowego
2.1. Podstawy teoretyczne podejścia sieciowego
2.2. Istota i charakterystyka podejścia sieciowego do procesu internacjonalizacji firmy

3. Typologia zachowań firm w procesie internacjonalizacji
3.1. Cel i zakres projektu badawczego
3.2. Identyfikacja i charakterystyka typów zachowań firm w procesie internacjonalizacji
3.3. Ocena typów zachowań firm przez pryzmat sukcesu rynkowego - wyniki badań empirycznych

4. Analiza typów zachowań firm w procesie internacjonalizacji
4.1. Wykorzystanie powiązań zewnętrznych przez firmę w procesie internacjonalizacji - outsourcing
4.2. Wpływ transferu wiedzy na sukces rynkowy przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji
4.3. Uwarunkowania branżowe w procesie internacjonalizacji firmy na przykładzie przedsiębiorstw zaawansowanych technologii

5. Zachowania firm w procesie internacjonalizacji - case-studies
5.1. Wavin Metalplast-Buk Sp. z o.o.
5.2. Hochland Polska Sp. z o.o.
5.3. Trepko Sp. z o.o.
5.4. PSO Sp. z o.o.
5.5. Firma CHN
5.6. GlaxoSmithKline Pharmaceuticals SA
5.7. Strauss Cafe Poland Sp. z o.o.
Najważniejsze ustalenia i wnioski
Bibliografia

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl