Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Dla nowych Klientów 5% rabatu - na hasło: Newsletter

                  

Promocja tygodnia
Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
49,90 zł 43,90 zł
szt.
Dzieje języka artystycznego w Polsce
Dzieje języka artystycznego w Polsce
20,00 zł 15,00 zł
szt.
Dojrzałość organizacji zarządzanej jakościowo
Dojrzałość organizacji zarządzanej jakościowo
54,90 zł 46,00 zł
szt.
Benchmarking
Benchmarking
20,00 zł 15,00 zł
szt.
Statystyka dla studiów licencjackich
Statystyka dla studiów licencjackich
45,00 zł 35,00 zł
szt.
Doskonałe zebranie
Doskonałe zebranie
15,00 zł 10,00 zł
szt.
Statystyka od podstaw
Statystyka od podstaw
64,90 zł 40,00 zł
szt.
Statystyka społeczna
Statystyka społeczna
64,90 zł 53,00 zł
szt.

Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym

1.jpg
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 54,90 zł 61,90 zł 54.90
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 5 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne staje się zatem skuteczne zarządzanie sprzedażą w handlu i usługach. Najważniejszymi zagadnieniami zaprezentowanymi w książce są: zachowania nabywców i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedaży, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen oraz analiza kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa. Książka jest adresowanej do studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także pracowników instytutów naukowych oraz praktyków zajmujących się sprzedażą w handlu i usługach.

 

Spis treści

Wstęp

ROZDZIAŁ 1. Przedsiębiorstwa handlowe i usługowe we współczesnej gospodarce
1.1. Usługi jako przedmiot działalności gospodarczej
1.2. Rola handlu i usług w rozwoju społeczno-gospodarczym kraju
1.3. Cechy i funkcje przedsiębiorstwa handlowego
1.4. Najważniejsze jednostki handlu hurtowego i detalicznego oraz ich charakterystyka
1.5. Struktura podmiotowa handlu hurtowego i detalicznego w Polsce

ROZDZIAŁ 2. Zachowania nabywców i segmentacja rynku
2.1. Istota i zakres zachowań rynkowych konsumenta
2.2. Podejmowanie decyzji przez nabywców
2.3. Segmentacja rynku jako podstawa wyboru rynku docelowego
2.4. Kryteria segmentacji rynku
2.5. Wybór rynku docelowego

ROZDZIAŁ 3. Lokalizacja miejsca sprzedaży
3.1. Znaczenie lokalizacji miejsca sprzedaży w handlu i usługach
3.2. Czynniki wpływające na decyzję o wyborze lokalizacji
3.3. Analizy przestrzenne i geomarketingowe
3.4. Lokalizacja fizyczna, psychologiczna i wirtualna miejsca sprzedaży

ROZDZIAŁ 4. Polityka asortymentowa i kreowanie marki
4.1. Podstawowe pojęcia związane z asortymentem
4.2. Planowanie asortymentu
4.3. Zarządzanie asortymentem
4.4. Marka w asortymencie przedsiębiorstwa — istota i funkcje
4.5. Zakres decyzji związanych z marką
4.6. Narzędzia kreowania marki
4.7. Znaczenie marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej

ROZDZIAŁ 5. Zastosowanie technologii elektronicznych
5.1. Technologie elektroniczne w handlu i usługach konwencjonalnych
5.2. E-handel i e-usługi — technologie i modele biznesu
5.3. Zarządzanie relacjami z klientami (CRM)
5.4. Tendencje zmian w handlu i usługach pod wpływem nowych technologii

ROZDZIAŁ 6. Strategia komunikacji z rynkiem i wizerunek punktu sprzedaży
6.1. Podstawy teoretyczne komunikacji marketingowej
6.2. Projektowanie przekazów promocyjnych
6.3. Promocja sprzedaży
6.4. Reklama jako instrument promocji
6.5. Rola public relations w procesie komunikowania się z rynkiem
6.6. Nowe i niekonwencjonalne sposoby promocji w handlu i usługach
6.7. Kształtowanie wizerunku firmy

ROZDZIAŁ 7. Polityka cen
7.1. Pojęcie i formy ceny
7.2. Cele i uwarunkowania decyzji cenowych
7.3. Metody kształtowania cen
7.4. Strategie cen

ROZDZIAŁ 8. Sprzedaż bezpośrednia i obsługa klienta
8.1. Fazy procesu sprzedażowego
8.2. System troski o klienta w miejscu sprzedaży
8.3. Jakość obsługi klienta
8.4. Pojęcie, cele i rodzaje merchandisingu
8.5. Działania oraz techniki merchandisingowe w handlu i usługach

ROZDZIAŁ 9. Wykorzystanie badań marketingowych w decyzjach rynkowych przedsiębiorstw
9.1. Wartość badań marketingowych dla przedsiębiorstwa
9.2. Metody oraz techniki badań marketingowych stosowane w handlu i usługach
9.3. Główne obszary zastosowań badań marketingowych w handlu i usługach
 

ROZDZIAŁ 10. Analiza sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw
10.1. Istota, źródła i zakres oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej
10.2. Wstępna ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw na podstawie sprawozdań finansowych
10.3. Analiza wskaźnikowa sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw
10.4. Zastosowanie metod dyskryminacji do oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw

Bibliografia

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl