Zarządzanie wynagrodzeniami w Polsce

1.jpg
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 54,90 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 60,90 zł

54.90
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 60,90 zł
ilość szt.
Zyskujesz 5 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

W polskiej gospodarce wynagrodzenia wciąż są najważniejszym czynnikiem motywacyjnym dla większości pracowników. Wynagrodzenia stanowią więc jeden z głównych elementów w procesie zarządzania zasobami ludzkimi i znajdują się w centrum zainteresowania menedżerów, którzy powinni umieć wykorzystać motywacyjne możliwości w nich tkwiące. W książce autor - profesor i ekspert w zakresie wynagradzania pracowników z dużym doświadczeniem praktycznym - omawia w przystępny sposób wszystkie aspekty związane z tym zagadnieniem, takie jak kształtowanie wynagrodzeń na szczeblu gospodarki w kontekście tempa wzrostu gospodarczego, inflacji i bezrobocia, w sferze budżetowej oraz w przedsiębiorstwach, a także koncepcje wynagradzania według stanowisk pracy, kompetencji i efektów pracy. Walorem opracowania jest umiejętne połączenie aspektów teoretycznych z praktyką w polskiej gospodarce.

Spis treści

Wstęp

Rozdział I. Teoretyczne aspekty wynagradzania
1. Istota wynagrodzenia
2. Wynagrodzenia w teorii ekonomii a współczesna praktyka gospodarcza
3. Wynagrodzenia a teoria motywacji
4. Zarządzanie wynagrodzeniami a zarządzanie zasobami ludzkimi

Rozdział II. Zarządzanie wynagrodzeniami na szczeblu gospodarki
1. Rola państwa w zarządzaniu wynagrodzeniami
2. Rola dialogu społecznego w zarządzaniu wynagrodzeniami
3. Wpływ tempa i poziomu wzrostu gospodarczego na wynagrodzenia
4. Wpływ inflacji na wynagrodzenia
5. Wynagrodzenia a sytuacja na rynku pracy
6. Relacje wynagrodzeń między sektorem przedsiębiorstw a sfera budżetowa
7. Kształtowanie minimalnego wynagrodzenia

Rozdział III. Zarządzanie wynagrodzeniami w sferze budżetowej
1. Charakter pracy w sferze budżetowej
2. Kształtowanie środków na wynagrodzenia
3. Wspólne cechy systemów wynagradzania
4. Zarządzanie wynagrodzeniami w administracji państwowej
5. Zarządzanie wynagrodzeniami w administracji samorządowej
6. Zarządzanie wynagrodzeniami nauczycieli
7. Zarządzanie wynagrodzeniami nauczycieli akademickich
8. Zarządzanie wynagrodzeniami w publicznej służbie zdrowia
9. Zarządzanie uposażeniem służb mundurowych

Rozdział IV. Zarządzanie wynagrodzeniami w przedsiębiorstwach
1. Zakres ingerencji państwa w zarządzanie wynagrodzeniami
2. Rola związków zawodowych w zarządzaniu wynagrodzeniami
3. Dostosowanie systemu wynagradzania do strategii przedsiębiorstwa
4. Kryteria różnicowania wynagrodzeń

Rozdział V. Wynagradzanie według stanowisk pracy
1. Istota wynagradzania według stanowisk pracy
2. System taryfowy podstawa wynagradzania według stanowisk pracy
3. Wartościowanie pracy a wynagradzanie
4. Świadczenia pozapłacowe a wynagrodzenia kafeteryjne
5. Wykorzystanie rynkowych przeglądów wynagrodzeń

Rozdział VI. Wynagradzanie według kompetencji
1. Geneza i istota kompetencji
2. Teoretyczne aspekty wynagradzania według kompetencji
3. Propozycje wynagradzania według kompetencji

Rozdział VII. Opłacanie efektów pracy
1. Istota i pomiar efektów pracy
2. Koncepcje opłacania efektów pracy
3. Premiowanie a efekty pracy
4. Nagradzanie a efekty pracy
5. Wykorzystanie form płac w opłacaniu efektów pracy
6. Wykorzystanie ocen pracowniczych w opłacaniu efektów
Podsumowanie
Bibliografia

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl