Dziennikarstwo
( ilość produktów: 43 )

Figury obecności w cyfrowych mediach. Od hipertekstu do sztucznej inteligencji
42,00 zł brutto/1szt.


Prasa lokalna w relacjach z kluczowymi aktorami społecznymi. Studia przypadków
45,00 zł brutto/1szt.



Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej. Regulacje, struktura, przemiany
39,00 zł brutto/1szt.

Czy wiesz, kim jesteś? Przewodnik po 16 typach osobowości ID16
59,90 zł brutto/1szt.

Telewizja Dziewcząt i Chłopców (1957–1993) Historia niczym baśń z innego świata
80,00 zł brutto/1szt.

Wartki nurt mediów. Ku nowym formom społecznego życia informacji
39,90 zł brutto/1szt.

Technologie widzenia, czyli media w poszukiwaniu autora: Wim Wenders
39,90 zł brutto/1szt.

Pogranicza audiowizualności. Parateksty kina, telewizji i nowych mediów
44,90 zł brutto/1szt.

Polskie media w jednoczącej się Europie – szanse i wyzwania
34,90 zł brutto/1szt.

Media i poznanie Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
39,90 zł brutto/1szt.

Niewerbalna komunikacja interpersonalna. Doskonalenie przez trening. Wydanie 2
75,00 zł brutto/1szt.


Epistemologia komunikacji medialnej. Perspektywa ewolucyjna
40,00 zł brutto/1szt.
- 1
- 2